AGNES!!!

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Msp Agnes - 6 juli 2013 18:01

Happ... Där rök den frågestunden ;( Jah vill ba sticka ut att någon ska kolla på min blogg ;c Tittar på Misslisibell på YouTube... Ja, jag gillar henne c;

 

 

//Agnes

 

Psst: Jag ska skriva 50 facts om mig nästa vecka (YEY) 

HEJSVEJS LEVEPASTEJ X)

Av Msp Agnes - 6 juli 2013 17:39

Först av allt har tagit bort Denice som bff! ;c HON VAR ALDRIG INNE ;(( Aja nu till detjag tänkte skriva i detta inlägget jag vill visa MASSA bilder! För jag tänkte att jag älskar att läsa mer "bildinlägg" en tråkiga långa "textinlägg" så vi lägger till massa bilder!

             

Nu vet jag inte om det blev så mycket... Aja skriv frågor!

 


 

//Agnes

Av Msp Agnes - 6 juli 2013 17:33

Aså nu är det dags för...

 

Nu kan i kommentarer och frågerutan (Helt alla frågor på frågerutan eller vad man ska säga ö.ö) Och ni kan skicka frågor nu i en HALVTIMME! Så sett igång! PS: Lägger inte upp någon på bild på mig irl ;//)Vill inte... Men nu ska vi inte vara negativa gilla, kommentera och... FRÅGA!!! ;))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag e Agnes (Agi^^) Jo men jag bloggar lite om min
vardag och msp!Chaioo!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga upp en bild på mig irl?
 Njaa... Jag bryr mig inte!
 Absolut inte om du inte vill!
 Kanske om du vill alltså!
 NEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!
 Joo, kanske jag vill nog det!
 JAAAAA!!!

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

RAINBOW


Ovido - Quiz & Flashcards