AGNES!!!

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Msp Agnes - 15 juli 2013 11:58

Först av allt ledsen att jag inte bloggat på ett tag nu! Men jag hoppas ni fordfarnde kollar bloggeninlä! Kommer kanske logga in nån gång på msp när det är dåligt väder och kollar läget! Men iaf så har jag en irlblogg som jag precis skapat och inte hunnit göra något inlägg! Besök den här! Och mitt Movie maker funkar inte ;cc Men ni kns har några förslag? Isf skirv i kommentarerna! (i detta inlägg) HEJDÅ!

 

Och ska börja med lite "veckans"

•Vad menar du? Typ veckans look och sånt!

•Okej men vilka veckans? Jag ska ha "veckans bild", "veckans länk" och "veckans låt"

(Och jag gör det pär inlägg)

 

HEJSVEJS!

 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag e Agnes (Agi^^) Jo men jag bloggar lite om min
vardag och msp!Chaioo!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga upp en bild på mig irl?
 Njaa... Jag bryr mig inte!
 Absolut inte om du inte vill!
 Kanske om du vill alltså!
 NEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!
 Joo, kanske jag vill nog det!
 JAAAAA!!!

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

RAINBOW


Ovido - Quiz & Flashcards